כל עסק היום, קטן או גדול, דואג בעיקר לכל הפגישות העסקיות שיגיע למשרד האישי שלו, בכדי ליצור כמה שיותר רושם ראשוני או אפילו מפגש ראשוני קרוב למותג הכללי איתו היה רוצה שהלקוח יעבוד, העניין הוא, תלוי מאוד מה אתם מראים ללקוח שלכם כשהוא מגיע, כי באמת פה חשוב להבין, הכל תלוי ברושם הראשוני.
הכל מתחיל ונגמר במיתוג
גם כשאתם מכניסים את הלקוח שלכם דרך הדלת והדבר הראשון שהוא יראה ליד הדלת זה שקיות זבל מסריחות ששכחתם לפנות או לכלוך על הרצפה, זה הכל עניין של המותג שלכם. בדיוק כמו שהיום מתקשרים לנציגי שירות של חברה סלולרית והנציג מחליט לענות חזרה לא יפה או חלילה אפילו בגסות, זה בעצם המיתוג שלכם, כי לא הכל סובב סביב הלוגו. הרבה מאוד מזה, גם בגישה.
מה נותנים בפגישה העסקית הראשונה?
הדבר החשוב לזכור בפגישות עסקיות ראשונות, זה כשאתם מושיבים לקוח פוטנציאלי בחדר הישיבות שלכם, אתם צריכים לתת לו תחושה של ביתיות יחד עם נאמנות.
לצורך העניין, כוסות חד פעמיות עלולות לשדר קמצנות, ולכן ברוב המקרים כדאי מאוד לדאוג לכוסות זכוכית או בשביל להיות קצת יותר חסכוני אבל ממותג מאוד, אפשר לדאוג לכוסות ממותגות, הדבר ייראה הרבה יותר מרשים לפעמים מאשר כוסות בזכוכית. (היום הדפסה על כוסות זה עניין שולי ברמת המחיר ושווה מאוד מבחינת הרושם)
כוסות ממותגות – מה חשוב לדעת?
אם אתם הלכתם על הטיפ שלנו ודאגתם להדפסה על הכוסות שלכם במשרד, כדאי מאוד שתשימו לב לכמה דברים:
- שהכוס תהיה מפלסטיק איכותי ולא ממשהו עדין מדי, זה יראה זול ושוב, קמצני
- שהכוס תהיה גדולה מספיק ואיכותית (ברמת הקרטון עצמו) בשביל לתת גם שתיה חמה בכוס הזו ולא רק מים קרים
- שהכוס תהיה ממותגת בצורה מלאה אך עדיין ברורה, לא להשתלט על כל הכוס, אלא פשוט לשים את הלוגו במקום הנכון
- וכמובן, הצבע שיתאים לאווירת המשרד הכללי
בסופו של דבר זו הדרך שלכם למתג את עצמכם ואת הפינוק שאתם נותנים ללקוחות שלכם בצורה חד משמעית מאוד מהירה, מבלי להגיד מילה נוספת מאשר "תרצה משהו לשתות", תצליחו להחדיר את שם המותג, את צבעי המותג וכמובן, את האווירה הכוללת של "יש מותג חזק שעומד מאחוריך".
לפעמים מיתוג נוטה לעבור מאוזן אחת לשניה אבל חשוב להבין, זה לאו דווקא חשוב אם זה עניין הכוסות או לא, העיקר הוא בעצם לדאוג למותג חזק וממותג טוב מול הלקוח הפוטנציאלי שיבין שלא מדובר במישהו שאתמול נכנס לתחום והחליט להפוך לחברה בתחום, מדובר במישהו שיודע כל מה שצריך בעולם התחום שלכם, אחרי הכל – הדבר הראשון שחשוב לכל לקוח לפני המחיר – זו נאמנות.